מתכונים מומלצים | שנהב אוחנה

בצק

כל מי שאוהב את עולם הבישול והאפייה, מגיע בסופו של דבר לכך שיש לו כמה מתכונים מומלצים שהוא חוזר ומבשל או אופה אותם שוב ושוב. בסופו של דבר אנחנו אוהבים מאכלים מסוימים ורוצים לחזור אליהם

 

. אחרי בדיקה בכמה מקומות ועם כמה אנשים, מצאנו שיש כמה מתכונים מומלצים שאנשים חוזרים אליהם ויש בכולם שימוש, בלא פחות מאשר, מערוך. החלטנו לחלוק עמכם את המתכונים האלה על מנת שתדעו שמה שהופך אותם לכל כך קלים הוא השימוש במערוך עץ.

מתכון ראשון – עוגיות חמאה

אחד הדברים הנפלאים בעוגיות חמאה הוא שנדרשים מעט מאוד מרכיבים על מנת להכין אותן. לרוב מדובר על חמאה, סוכר וקצת קמח. עם זאת, מה שיכול להפוך עוגיות חמאה למוצלחות או לכישלון חרוץ הוא שימוש במערוך. כאשר לא דואגים שהעוגיות תהיינה דקות, הן הופכות לגוש של חמאה עם סוכר וזה לא טעים במיוחד. כאשר דואגים לשימוש נכון במערוך, אפשר ליצור ממש בקלות עוגיות חמאה מושלמות.

עוגיות ביתיות
סופר מוש

מתכון שני – מעמולים

כל מי שאוהב עוגיות שהן גם פריכות אבל באותה נשימה גם שהן מתוקות, בטוח מכיר מתכונים למעמולים שווים. מעמולים הן עוגיות שמגיעות ממדינות ערב, לרוב יש גרסאות מרוקאיות או טוניסאיות למעמולים ועל מנת להכין אותן כמו שצריך חייבים להשתמש במערוך. מעמולים ללא שימוש במערוך עלולים לצאת עבים מדיח ובלתי ניתנים לאכילה.

עוגיות תמרים
קסם בכל ביס

מתכון שלישי – בורקסים

אחרי שני מתכונים של מאכלים מתוקים, יש גם את המאכלים המלוחים. בורקסים מכינים מבצק אשר לשים אותו היטב ובאמצעות מערוך משטחים אותו כך שיהיה דק ככל הניתן ואז מכינים שכבות על שכבות כדי שיהיה אוורירי וטעים. על מנת להכין את השכבות של הבצק חייבים שיהיה מערוך כי באמצעות הידיים לא ניתן להגיע לרמת השטחה כמו שמגיעים אם משתמשים במערוך ולכן הוא מאוד חשוב.

 

בורקס עגול
אנטי דיאטה

 

לסיכום, כאשר אנחנו נדרשים להכין מאכל כל שהוא, בין אם מתוק ובין אם מלוח, חשוב שנדע מראש מה הם כלי הבישול שכדאי שיהיה לנו לשימוש על מנת שהוא יהיה הכי טעים שאפשר. אם בוחרים להכין משהו שיש לרדד אותו, כדאי מאוד שיהיה לנו את האמצעי המותאם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*