רכישת מכונת אספרסו מקצועית לבית – דגשים חשובים

אספרסו

בשנים האחרונות לא ניתן להתעלם מנוכחותה האדירה של מכונת אספרסו מקצועית הנמצאת כמעט בכל מטבח.

מכונת אספרסו מקצועית עשתה הסבה מבית הקפה, אל המשרדים והבתים הפרטיים, וכל זאת תוך שמירה על איכות קפה גבוהה במיוחד, ופינוק אשר מתרחש בכל כוס קפה.

עם זאת, כמו כל מוצר חשמלי שקיים בבית, גם למכונת קפה קפסולות קיימים דגשים חשובים שניתן לקחת בחשבון, על מנת להבטיח לעצמכם את המכונה האופטימלית ביותר עבורכם.

אז קבלו 6 טיפים שיעזרו לכם להגיע להחלטה נבונה:

ראשית, מומלץ לברר מיהו יצרן מכונת האספרסו ביתית שאתם מעוניינים לרכוש. אנו חיים בעידן של שפע, שבו המבחר רק הולך וגדל, וחברות רבות מצטרפות לשוק בין לילה. על כן, יש לשים לב האם מדובר ביצרן חברה מובילה, או האם מדובר בחרה קטנה ופחות מוכרת. דבר זה חשוב מכיוון שכולנו רוצים לדעת שבעת קניית מכשיר חשמלי כזה או אחר, יש מישהו שעומד מאחורינו בכל תקלה, צורך בחלקי חילוף, תחזוקה ושירות לקוחות.

 

דוגמה למכונת אספרסו פיקסי של חברת נספרסו

שנית, גודלה הפיזי של המכונה. כידוע, מכונת אפסרסו ביתית מגיעה בשלל דגמים, גדלים וצבעים. קיימות מכונות אספרסו מקצועיות לשימוש ביתי גדולות אשר תופסות מקום רב במטבח, ואילו קיימות מכונות אספרסו קטנות וקמפקטיות אשר ניתן להציב אותן בכל פינה קטנה שקיימת. על כן, טרם רכישת המכונה, חשוב מאוד לבדוק מהן המדיות של המקום המיועד לה במטבח, ולבחור על פי המידות הללו. כמו כן, חשוב לבדוק כי קיים שקע חשמל בקרבת מקום למכונה.

שלישית, תפעול מכונת הקפה. אמנם הטכנולוגיה המתקדמת נמצאת כרגע בשיאה, אך אין זה אומר שהדבר מצריך מכם לרכוש מכונת אפסרסו מקצועית שקשה לתפעול. מכונות אספרסו רבות, נחשבות כמכונות ידידותיות במיוחד למשתמש, לא משנה אם אתם בעלי חוש טכני או לא. מומלץ לרכוש מכונת אספרסו מקצועית לבית, שתיהיה נוחה עבורכם, לא תצריך מכם סרבול ופעולות רבות על מנת להכין את הכוס הקפה, אלא להפך – תגרום לכל התהליך להיות הרבה יותר פשוט מבעבר. קיימות מכונות רבות אשר באמצעות לחיצת כפתור תוכלו לקבל כוס קפה מפנקת במיוחד, תוך מספר שניות. מנגד כמובן, קיימות מכונות רבות משוכללות יותר, ברמת בריסטה, המותאמות לחובבי הקפה המושבעים שאינם מפחדים מטכנולוגיה.

רביעית, סוג הקפה. תוכלו לבחור בין קפסולות למכונת אספרסו מקוצעית או קפה טחון. על פי סוג הקפה, בחרו את סוג מכונת הקפה שלכם. שימוש בקפה טחון נחשב כזול יותר מקפסולות הקפה, אך מצריך קנייה יקרה יותר של מכונת הקפה. לעומת זאת, קפסולות הקפה מציעות טעם ארומטי משובח במיוחד, בעל מגוון רחב של טעמים אשר יגמרו לכם להתעורר כל בוקר בפינוק מושלם.

חמישית, עמידות לאורך זמן. מן הסתם, כאשר אתם רוכשים מכונת אפסרסו מקצועת לבית שלכם, אתם מוציאים סכום כסף נכבד, אשר תמורתו אתם רוצים להנות מקפה איכותי של מכונה לאורך זמן. על כן, חשוב מאוד לבדוק את עמידות המכונה טרם קנייתה, וכן את רמת הבטיחות שהיא מציעה. תוכלו לחפש מכונות קפה עשויות מנירוסטה, אשר נחשבות לעמידות יותר מאשר מכונות קפה העשויות מפלסטיק.

ולסיום, ניקיון. כמו כל מוצר קיים שאנו מחזיקים בבית, גם מכונת קפה דרושה לניקיון ותחזוקה הולמת מידי פעם. מכונת אספרסו מקצועית, צריכה להיות בעלת נגישות לכל חלקיה, על מנת שיהיה קל ונוח לנקות אותם בקלות ומהירות.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*