כך תיצרו מטבח איכותי בעזרת כלי מטבח שימושיים

כלי בישול במטבח

יצירת מטבח מושקע לא מסתכמת במקרר חדיש או עיצוב מדהים, וגם תנור אפייה מתקדם או ארונות מטבח ייחודיים לא יספיקו אם במטבח שלכם אין כלי מטבח איכותיים.

 

לא רק ארונות

כאשר חושבים על עיצוב והרכבת מטבח מתרכזים בדברים הגדולים. תנור, גז, מקרר, ארונות, שיש ושאר התותחים הכבדים נמצאים בראש הרשימה ואילו כלים למטבח עלולים מעט להישכח. אבל למעשה, הכלים הם הדבר בו תשתמשו הכי הרבה.

 

העבודה במטבח נעשית בידיים, וכל פעולת אפייה או בישול תצריך שימוש בכלים שונים. על ידי בחירת כלים איכותיים ושימושיים תוכלו ליצור מטבח באובזר כהלכתו שיהפוך את מלאכת הבישול לקלה יותר, ואפילו מהנה. בחירה בכלים הנכונים תאפשר לכם ליצור ארסנל נכון של כלים שישמש אתכם לכל הצרכים השונים במטבח.

 

איך בוחרים כלים למטבח?

בחירת כלים למטבח עוברת דרך הצרכים שלכם. נסו לחשוב מהם הדברים החשובים לכם במטבח, וזיכרו שכדאי להשקיע בעיקר בכלים בהם תשתמשו באופן יומיומי. לעומת זאת, כלים בהם אתם לא עתידים להשתמש עלולים להיות הוצאה מיותר, ובהם כדאי שתשקיעו מעט פחות.

 

סכיני מטבח מסוגים שונים

סכיני מטבח למשל, הם פריט שנעשה בו שימוש יומיומי בכל מטבח. חיתוך של ירקות, פירות, בשר ודגים נעשה במטבח הממוצע באופן תדיר, לכן השקעה בסכינים ייעודיות עשוי להיות אפקטיבי. כך למשל, תוכלו לרכוש סכין עגבנייה, שמיועדת לעגבניות, אך תתאים גם לחיתוך גמבה. גם סכינים בגדלים שונים עשויות להיות לכם לעזר, סכין גדולה תתאים לבשר ועוף וסכין בינונית תהייה יעילה לחיתוך דגים וירקות שורש גדולים.

סכיני מטבח

את סט הסכינים תוכלו להשלים עם מעמד סכינים מעץ שיונח על השיש ויכיל בתוכו את מגוון הסכינים שלכם. אפשרות נוספת ואפילו יפה יותר היא מעמד סכינים מגנטי. זהו מגנט מוארך הנתלה על הקיר ומאפשר תלייה נוחה של הסכינים. הצבת הסכינים בצורה הזו מאפשר להם להיות זמינים לפעולה מידית ללא צורך בחיפוש אחריהם.

 

קרשי חיתוך

כלי מטבח לא מסתכמים רק בסכינים, וקיים עוד מגוון רחב של כלים שיעשו את הבישול והאפייה למהנים יותר. את סט הסכינים תוכלו להשלים בקרשי חיתוך שונים שיאפשרו לבצע חיתוך נוח ומהיר. כדאי לבחור קרשים שנוחים לניקוי ואינם צוברים לכלוך רב. אחד מסוגי הקרשים המומלצים הוא קרש זכוכית, שבניגוד לקרש פלסטיק לא נעשים בו חתכים על ידי הסכין. בצורה הזו הקרש נשמר לאורך זמן רב יותר, ומתלכלך פחות.

קרשי חיתוך

 

מגוון רחב של כלים למטבח

יש אנשים שמשתמשים בצלחות האוכל שלהם במקום לקנות קרשי חיתוך. אם אתם נמנים על סוג האנשים האלה כדאי שתחשבו על כך שוב. אחרי שתתרגלו להשתמש בקרש חיתוך לא תבינו כיצד הסתדרתם עד עכשיו. כדאי להחזיק בקרשי חיתוך שונים לסוגי החיתוך השונים ולהפריד בין הקרש המשמש לחיתוך בשר, לבין הקרש המשמש לחיתוך ירקות. על ידי יצירת מטבח הכולל כלי מטבח מגוונים ואיכותיים תוכלו להעשיר את חווית הבישול שלכם ולהפוך את הבישול לחוויה מהנה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*