כל כמה זמן קונים מקרר?

refrigerators

קשה דמיין את המטבח ללא המקרר, אך רק בסוף המאה ה-19 החלו להשתמש בתאי קירור במטבח הביתי. כיום המקרר הוא האלמנט הבולט במטבח, ואחד הגורמים המשמעותיים בו. בניגוד למוצרים שממלאים את המקרר ומוחלפים בתדירות גבוהה, מקרר קונים אחת לזמן רב. כל כמה זמן קונים מקרר,האם לקנות מקרר 2 דלתות או אולי 4 דלתות? והאם מקרר במבצע אמור להשפיע על הרצון לקנות מקרר חדש? התשובות לשאלות אלה בשורות הבאות.

איך הכל התחיל? כרוניקה של מקרר

כבר לפני אלפי שנים החל האדם לצבור קרח כדי לשמור על מזונו בחודשי הקיץ. בתי קרח היו קיימים במשך אלפי שנים, אך רק בסוף המאה ה-19 החלו להשתמש בארונות קרח לשימוש ביתי. בתחילת המאה ה-20 החלו להיכנס לשימוש גם מקררים המבוססים על חשמל. עם הזמן צבר המקרר תאוצה וכיום לא ניתן לדמיין מטבח ללא מקרר.

חשיבותו של המקרר ומחירו הגבוה גורמים לו להיות מוצר שלא מחליפים במהרה. בחירת מקרר היא מלאכת מחשבת שצריכה לקחת בחשבון משתנים שונים. הבחירה במקרר איכותי וטוב קריטית כיוון שקלקול במקרר עלול לעלות כסף רב ולגרום לכם להחליף מקרר בתדירות גבוהה מדי.

מתי, איפה, למה וכמה?

בעבר היה מקובל לקנות מקרר לשלושים שנה קדימה. זוג שהתחתן קנה מקרר והחליף אותו אם בכלל רק כשהמקרר היה קטן מדי. סבתות רבות ברחבי הארץ עדיין מחזיקות בחדר אחורי מקרר ישן שעובד בעת מצוקת מקום במקרר החדיש שלהן. כיום המצב מעט שונה כיוון שמקררים מחזיקים זמן קצר יותר., ועל השאלה אחת לכמה זמן קונים מקרר יש תשובות שונות.

אחרי החתונה- זוג צעיר שהתחתן זה עתה בדרך כלל יקנה מקרר חדש. לעתים הם ישיגו מקרר מיד שנייה ויחכו למעבר לדירה גדולה יותר עד קניית המקרר, אך בדרך כלל מקובל לקנות מקרר מיד לאחר החתונה. קיומו של  מקרר במבצע יקל על ההחלטה לרכוש מקרר חדש, אך שימו לב שהמחיר הוא לא השיקול המרכזי בקניית מקרר.

מקרר 4 דלתות

במעבר לבית חדש- בסימן טוב ומזל טוב הצלחתם לגייס את הסכום הדרוש והגעתם ליעד הנכסף שכל זוג ישראלי חולם עליו- רכשתם דירה חדשה. במעבר לדירה מקובל להחליף את הריהוט, הכלים ומוצרי החשמל בחדשים. ניתן להסביר את המנהג הזה בעובדה שמחיר הדירה היה כל כך גבוה שהחלפת הריהוט מתגמדת לעומתו. בנוסף, המעבר לדירה חדשה יחד עם ריהוט חדש מעניק הרגשה אחרת. כמו כן, בבית חדש בדרך כלל יהיה מקום מותאם למקרר, לכן ניתן לקנות מקרר שמתאים לגודל של המטבח.

עם התרחבות המשפחה- כשהתחתנתם הייתם זוג צעיר וקניתם מקרר קטן וקומפקטי שהתאים לדירת השני חדרים שלכם. עם הולדת הילד השני המקום במקרר התחיל להיות דוחק ואתם מרגישים בצורך לרכוש מקרר חדש וגדול יותר. היצע המקררים גדול ותוכלו לרכוש מקררים גדולים עם 4 דלתות.

 לפני שאתם מחפשים את מקרר החלומות זיכרו שאתם יכולים לרכוש גם מקרר במבצע אך הקפידו לבצע השוואות ביצועים ולקבל המלצות ולא להסתמך רק על המחיר הזול.

מקרר גדול 4 דלתות:

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*