סקר – מהם 4 מוצרי חשמל שישראלים הכי אוהבים

מוצרי חשמל חכמים

מה היינו עושים ללא חשמל? החל מהיום שתומס אדיסון המציא את נורת חשמל, ניתן לומר כי חייהם של בני האדם והאנושות כולה השתנו ומאותו רגע לא נראים אותו דבר.

השנים עברו, וכיום, בעידן השפע שאנו נמצאים, בו ניתן לרכוש הכל מהכל, החשמל ומוצרי החשמל הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. הרי תחשבו על זה: מהרגע שאנו נכנסים הביתה, אנו משתמשים באופן שיטתי ושגרתי במכשירי חשמל. בין אם להדליק את האור, לחמם לנו מים חמים לקפה בקומקום החשמלי, לכבס בגדים במכונת כביסה, ואיך לא- לראות טלוויזיה ולהמרח בסלון.

ניתן לומר כי מכשירי חשמל לגמרי מהווים סגנון חיים שונה מזה שהיה קיים לפני עשרות שנים. עם הזמן אף ניתן לראות כי כלל מוצרי החשמל עוברים שדרוגים ושינויים רבים, כל זאת על מנת להיות מותאמים כמה שיותר אלינו, בני האדם, וכמובן להקל עלינו את החיים ולשרות עלינו תחושת נוחות בלתי מתפשרת. השינויים אשר נעשו במוצרי החשמל הם לא רק מבחינת טכנולוגיה, אלא גם מבחינת עיצוב.
רוב מוצרי החשמל עוברים בתקופה זו שדרוג משמעותי ולאט לאט הופכים לחכמים יותר, בעזרת יצרניות הטכנולוגיה הגדולות ביניהן סמסונג אפל וגוגל מוצרי החשמל שלנו מקבלים מעט אופי וגורמים לנו לחוויה שלא הכרנו קדום.

בית חכם, בתים חכמים
מנהל אנדרו מציג את ממשק הבית החכם שלהם

ביצענו בקרב הישראלים סקר מהם ארבעת מוצרי החשמל שלא יוכלו להסתדר בלעדיהם התשובות שקיבלנו היו מגוונות מאד אך התוצאה שהגענו לאליה היא חד משמעית – יש לציין שסמארטפון טאבלט ומחשבים אינם נכללו בסקר.

אם כן, מהם מוצרי החשמל הנמכרים והאהובים ביותר על הישראלים? אלה שאנו פשוט לא יכולים להסתדר בלעדיהם?

  1. מזגן – אין ספק כי קשה מאוד לשרוד את הקיץ הישראלי ללא מזגן. מזגן הוא פרט הכרחי בבתים ישראלים, לא משנה באיזו עונה מדובר. בימי הקיץ החמים, אין כמו מזגן שיקרר את הבית וישרה תחושה נעימה לכל בני המשפחה. כיום ישנן מספר חברות מזגנים המשווקות מזגן במיוחד לצרכן הישראלי, ומציעות מחירים ארטקטיביים במיוחד. המזגן הממוצע שכולנו מכירים עובר שכלולים רבים, וכיום ניתן לרכוש מזגן הכולל בתוכו מערכת חכמה לבית אשר דרכה אף ניתן להדליק את המזגן עוד לפני שאנו מגיעים הביתה, על מנת להבטיח שהבית שלנו יהיה קריר וצונן כאשר נכנס אליו מהחום הכבד השורר בחוץ.

    דירה עם מזגן
    להשלים את האווירה בבית ישראלים רוצים מזגן
  2. טלוויזיות – אם חשבתם שמעמדה של הטלוויזיה אט אט מתחיל לצנוח ולרדת, בגלל האינטרנט והסדרות שניתן להוריד או לצפות בצפייה ישירה – תחשבו שוב. אמנם האינטרנט מאיים על כל אמצעי תקשורת קיים בערך, אך יצרני הטלוויזיה לא נשארו חייבים במיוחד טלווזיות סמסונג האהובות ביותר בקרב הישראלים, קראו נכון את המפה, והבינו כי על מנת להשאיר את הטלוויזיה פופלרית בקרב הישראלים עליה לעבור שדרוג. כיום, ניתן למצוא בחנויות מוצרי החשמל טלוויזיות חכמות (smart tv), אשר מביאות בשורה חדשה ומרעננת למרקע הטלוויזיה שלנו בסלון. טלוויזיה חכמה למעשה סוגרת מעגל 360 עם כל אמצעי המדיה הקיימים: ניתן דרכה להתחבר לענקית הסדרות נטפליקס, ניתן לצפות דרכה ביוטויוב, להוריד אפליקציות, ולהנות מתכנים ברמת צפייה באיכות גבוהה במיוחד (4K).
  3. מכונת קפה ביתית – מוצר שבשנים האחרונות ניתן לראות עלייה במכירותיו בקרב הציבור הישראלי. מכונת קפה ביתית יכולה להעניק לנו קפה משובח באיכות גבוהה במיוחד, ממש כמו בבית קפה. ניתן למצוא מכונות קפה משלל סוגים: קפסולות, מכונות טחינה ועוד. במכונות קפה מסוג קפסולות ניתן למצוא קפסולות קפה בשלל טעמים וריחות ובכך לפנק את עצמנו בכל פעם שאנו מעוניינים לשתות קפה. אין ספק כי מכונת קפה ביתית משדרגת לנו את החיים ברמה משמעותית.

    מכונת קפה קפסולות
    מכונות הקפה של נספרסו אהבות ע"י הישראלים
  4. כיריים חשמליים – כיריים מגז מתחילים אט אט להיות נחלת העבר, ופנינו לקבל את סוג הכיריים החדשים המשתלטים אט אט על  מטבחים בבתים הישראליים: כיריים חשמליים, או במילה אחרת – כיריים קרמיים. מדובר בטכנולגיה חדשנית, אשר מעלה שלב אחד למעלה את כל רמת הבישול שלכם וכמובן את משדרגת לכם את המטבח. מדובר בכיריים מתקדמים בטכנולוגיה משוכללת אשר מביאה את בשורת העתיד ומונעת את הצורך לשימוש בגז על מנת לבשל.

לסיכום אלה ארבעת המוצרים שישראלים הכי אהבו, אנו נעקוב אחר השינויים בצרכנות הישראלית ונדאג לעדכן אותכם בטרדניים העכשוויים ביותר. אם יש לכם רעיונות נוספים שלחו אלינו ודאג לעקוב אחר כל השינויים הטכנולוגיים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*