כל הסודות להכנת פיצה איטלקית ביתית מושלמת

פיצה איטלקית

הכי קל להזמין פיצה, אבל בינינו, תמיד רציתם להכין פיצה ביתית איכותית. קבלו את כל הסודות להכנת פיצה איטלקית ביתית מושלמת.

זה תמיד נשמע לכם מסובך. להכין בצק, לבשל רוטב, לקנות גבינה איכותית, ועוד לא דיברנו על התוספות. הרבה יותר קל להזמין. פעם היה צריך להתקשר, היום פשוט נכנסים לאתר ומזמינים את מה שרוצים, מחכים חצי שעה, והופ, יש לכם פיצה מוכנה.

אבל בינינו, תמיד רציתם להכין פיצה מושלמת. ניסיתם כמה פעמים, אבל תמיד משהו התפקשש. הבצק לא תפח או נדבק, הרוטב יצא חסר טעם או שלא היה לכם מספיק גבינה. כדי שהפעם הדברים יילכו אחרת, כדאי למצוא מתכון לפיצה שיעיף אותכם גבוה (קיימים לא מעט אתרים המצעים מתכונים כמו אתר שמרית). ריכזנו לכם את כל הסודות להכנת פיצה מושלמת, ככה שתרגישו טוב עם עצמכם.

 

להכין בצק כמו באיטליה

אין ספק שהבצק הוא החלק החשוב ביותר בפיצה. בצק עבה מדי, יבש או רכרוכי יהיה פשוט לא טעים. בדומה לפסטה בצק פיצה לפיצה איכותית מושלמת לא צריך להיות מורכב מדי. יש בו מספר קטן של מרכיבים, ובעזרת הכנה נכונה הוא ייצא מדהים.

כדאי להשתמש בקמח ייעודי ללחם, בו רמת גלוטו גבוהה יחסית. קמח כזה סופח יותר נוזלים, מה שיאפשר לכם להכין כמות גדולה של בצק ולהקפיא חלק. בנוסף, הכנת בצק פיצה מקמח ללחם יאפשר ליצור בצק פיצה בעל מרקם קראנצ'י מבחוץ ורך ונעים בפנים.

הבצק עלול להיות קצת קשה לרידוד, אולם אם תניחו אותו לרבע שעה, מכוסה במגבת או ניילון נצמד, תראו שכשתחזרו אליו הוא יהיה הרבה יותר נוח לרידוד. עוד טיפ חשוב הוא שכדאי לרדד את הבצק על גבי נייר אפייה כדי למנוע הידבקות שלו למשטח.

פיצה
בצק איטלקי ביתי

רוטב עגבניות אמיתי

בזמן שהבצק תופח, אתם יכולים להכין את הרוטב. העצלנים שבכם בטח יפתחו קופסת רסק עגבניות, יערבבו עם קצת שום ויקוו לטוב, אבל אנחנו הולכים על הטוב ביותר במבטח הביתי שלנו.

בשביל רוטב איכותי אתם יכולים להשתמש בקופסת עגבניות משומרות של חברה איכותית, או בעגבניות בשלות ואדומות מהמקרר שלכם. אנחנו תמיד מעדיפים טרי, אבל זו כבר בחירה שלכם. לעגבניות תוסיפו תבלינים שאתם אוהבים, ואל תשכחו אורגנו ובזיליקום שיתנו תוספת מצוינת. עלי בזיליקום טריים יהוו שדרוג נחמד מעל, אז אנחנו מקדימים את המאוחר.

 

לא סתם גבינה

בסופר תמצאו כל מיני סוגים של גבינות צהובות, ושימו לב שאתם לא מתפתים לגבינות שהמחיר שלהן זול מדי. בגבינות האלה אחוז גבוה מאוד של שמן, והן הרבה פחות טעימות. הכי טוב לקנות גבינת מוצרלה מגוררת, וכדאי להוסיף אותה לפיצה לפני הוספת התוספות על גבי הרוטב.

 

תוספות רבותי תוספות

עם כל הכבוד לבצק, לרוטב ולגבינה, תוספות מקוריות יכולות לשדרג את הפיצה לרמות לא רגילות. האפשרויות לתוספות הן פשוט בלתי נגמרות. ישנן התוספות הקלאסיות: זיתים, בצל, פטריות ועגבניות, אולם אתם יכולים לבחור תוספות כיד הדמיון הטובה עליכם.

אתם יכולים להוסיף גבינות קשות למיניהן, בטטה, פטריות מיוחדות, אננס, זוקיני, פלפלים קלויים, חצילים ואפילו ארטישוק. יש עוד המון אפשרויות, רק שימו לב שאתם לא יוצרים שילובים חסרי היגיון שאולי יהיו מגניבים במחשבה, אך לא טעימים בביצוע.

פיצה בשרית
תוספות הן החלק החשוב ביותר אצל הישראלים

האפייה

אפייה נכונה תוכל לתת לכם אפקט ממש כמו של פיצריה. בניגוד למה שאתם עשויים לחשוב, פיצה לא נאפית בטמפרטורה של 180 מעלות כמו פשטידות או עוגות אלא בחום המקסימלי של התנור. כדאי להשתמש באבן אפייה מחוממת היטב, שכן המגע של הבצק באבן ייצור בצק פריך ויציב.

אנחנו את שלנו אמרנו, עכשיו אתם צריכים להתחיל לעבוד. בהצלחה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*