טיפים למנות מומלצות ליום הולדת לילדים

מאפינס

יום הולדת הוא אירוע חשוב בחייו של כל אחד. בילדות מדובר בחוויה מעצבת ומשמעותית עבור כל ילד וילדה.

כולנו רוצים שהאירוע שאנחנו מתכננים לילדים הקטנים שלנו יעבור על הצד הטוב ביותר ויספק להם חוויה אולטימטיבית שלא תישכח במהרה. אירוע של יום הולדת לילדים כולל לא מעט הכנות ושלל דברים שיש לתכנן ולהספיק להכין. בחירת המקום, מפעיל או קוסם? להביא צלם? כמה אנשים להזמין? וכמה יגיעו? כל אלו הן שאלות מלחיצות שמשליכות באופן ישיר על האירוע עצמו. לצד כל אלו, עולה גם תמיד השאלה איזה אוכל כדאי להביא לאירוע כזה? האם לבנות תפריט "בריא" או לתת לילדים את מה שהם רוצים ופשוט לספק כמה שיותר ממתקים? איך בכלל מתחילים לגבש תפריט ואילו מנות מומלצות עבור יום הולדת לילדים?

שוקולד – אהבה לילדים

שוקולד ישמח לבב אנוש

כמעט ואין דברים בעולם הזה שילדים אוהבים כמו שוקולד. בין אם בצורה הגולמית, חטיפי שוקולד, כדורי שוקולד, גלידת שוקולד ועוד מגוון רחב של מוצרים משוקולד – אין כמו שוקולד כדי לשמח ילדים. בנוסף, אפשר לשלב שוקולד במשחקים במהלך יום ההולדת. כך למשל, אפשר להחביא מטבעות שוקולד בחצר או בסלון בו נערכת המסיבה ולתת לילדים לחפש את המטבעות כאשר מי שמוצא הכי הרבה מטבעות זוכה במשחק. אפשרות נוספת היא לקחת כדורי שוקולד ולתת לילדים לקשט את הכדורים השונים עם עמדת קישוטים וסוכריות מיוחדת. באמת שלא חסרות אפשרויות ואם אתם מעוניינים גם בדברים אפילו יותר מורכבים אפשר להכין פונדו שוקולד ולטבול פירות בתוכו.

פיתות וסאג' – חזרה לטבע

שוקולד זה נפלא ובאמת שאפשר לייצר איתו מגוון רחב של אפשרויות לכיבוד. אבל אולי תרצו גם לשלב בכיבוד חוויה נוספת, הכוללת למשל חזרה לטבע ותחושה של שטח. כך למשל, ניתן לקחת בוץ ולבנים, להכין מהם מעין תנור מאולתר ולכסות אותו בחלקו העליון במכסה מתכת כלשהו. בנוסף, אפשר להפעיל קבוצה אחרת של ילדים שתכין את הבצק לפיתות בזמן שקבוצה אחרת מכינה את התנור עצמו. באמצעות שימוש בחומרים פשוטים במיוחד כמו מים קמח ומלח ניתן להכין פיתות איכותיות וכיפיות שניתן להניח על הסאג' עצמו. כך הילדים יצאו גם עם ערך מוסף מהכיבוד עצמו ואולי על הדרך ילמדו קצת כישורי חיים שיסייעו להם בזמן שהם נמצאים בטבע.

בריאות וקייטרינג

כדורי שוקולד ופיתות הם באמת מתכונים מנצחים לכל חגיגת יום הולדת. אבל מה אם אתם מעוניינים דווקא באפשרויות מעט יותר בריאות? כך למשל, ניתן להכין מראש מגש של ירקות חתוכים. לחלופין ניתן להכין מאפי ירקות קטנים בתנור, כמו למשל מיני מאפה של כרובית בתנור או פשטידות איכותיות שניתן לחתוך לחתיכות קטנות מראש ולהגיש לילדים. אפשרות נוספת היא להכין כריכונים קטנים מחומרי גלם איכותיים ולחלק אותם לילדים במהלך יום ההולדת. כמובן שבמקרה כזה ניתן ואולי אף רצוי להתקשר עם חברת קייטרינג כדי שתוכל להכין את הכל מבעוד מועד וכדי שכל מה שאתם תצטרכו להתעסק בו במהלך יום ההולדת הוא צילום החיוכים של הילד שלכם ושל החברים שלכם.

עוגת שוקולד לאווירת יום הולדת קסומה

עוגת יום הולדת – כיבוד חובה

בסופו של יום, הדבר שהכי זוכרים בכל יום הולדת הוא עוגת יום ההולדת. במקרה הזה, נראה שדווקא קלאסיקות של ימי הולדת, כמו למשל עוגת שוקולד עשירה ואיכותית יאפשרו לילדים חוויה שהם לעולם לא ישכחו. אפשרות נוספת שהיא פופולרית במיוחד בימי הולדת של ילדים קטנים היא עוגה בחושה הכוללת איורים ועיצובים מיוחדים שאהובים על ילדיכם. 

מזל טוב ויום הולדת שמח!

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*